خواننده زن فرانسوي پس از اسلام آوردن، محجبه شد

ماهنامه اطلاع رسانی وفرهنگی

خواننده زن فرانسوي پس از اسلام آوردن، محجبه شد


 


ديامس خواننده فرانسوي با حضور در مسجد ژان فيليپه پاريس اسلام آورد و خود را ملتزم به رعايت شئونات اسلامي از جمله حجاب و قطع ارتباط با مردان نامحرم کرد.


محجبه شدن وي پس از پذيرش دين مبين اسلام بازتاب گسترده‌اي در اين کشور و قاره اروپا پيدا کرده است.


به گزارش «شيعه نيوز» به نقل از ابنا، ديامس (يا ديامز ـ Diam"s) خواننده مشهور رپ فرانسوي از ارائه دلايل خود در گرويدن به اسلام و هر گونه گفتگو با رسانه ‏ها خودداري کرده است.


اما مجله «پاري ماچ» چاپ پاريس با ذکر اين خبر نوشته است: او در حدود دو ماه است که با جواني مسلمان ازدواج کرده و در اين مدت در حالات زندگي او تغييرات اساسي رخ داده است. ديامس که چند مدتي بود به دليل ابتلا به بيماري افسردگي شديد از حضور در اجتماع خودداري مي‏کرد، در صحبت با دوستانش گفته است من نزد پزشکان زيادي رفته ‏ام ولي درمان بيماري خود را تنها در عمل به دستورات اسلام يافته ‏ام.
ديامس،ستاره رپ فرانسه مسلمان شد
 


 

«ميلاني جورجياديز ـ Mélanie Georgiades» مشهور به ديامس در 25 جولاي 1980  از مادري فرانسوي و پدري يوناني به دنيا آمده است.
 

وي خوانندگي را از سال 1994 ميلادي در يک گروه خوانندگي جوانان آغاز کرد اما به دليل استعداد زيادش توانست طي مدت زمان چند سال به شهرت برسد. او داراي شخصيتي قوي و صدايي ويژه است.

ديامس 29 ساله که به علت اشعار و شخصيت سياسي ‏اش در اذهان عمومي فرانسويان شناخته شده است، در آهنگ‏هاي خود شديداً به سازمان‏هاي بين ‏المللي مدعي حقوق ‏بشر اعتراض و از کودکان بي ‏سرپرست مهاجر کشورهاي آفريقايي و اسلامي دفاع مي‏کرد. او نه تنها با سياست‏مداران راست‏گرايي همچون «ژان ماري لوپن» و دخترش «ماري لوپن» به مخالفت شديد پرداخته، بلکه با سياست‏هاي رييس جمهور فعلي فرانسه «نيکلا سارکوزي» هم مخالف است.

وي از سال 2003 به عنوان «پرنسس رپ» در دنياي موزيک غربي شهرت يافته بود. ديامس در سال 2007قبل از انتخابات رياست جمهوري فرانسه در انتقاد از سارکوزي رئيس جمهور اين کشور، وي را فردي خودخواه که به مردم علاقه‌اي ندارد، توصيف کرده بود.

ديامس اکنون با گرويدن به دين مبين اسلام، راه آرامش و رستگاري را در آموزه‏ هاي آن يافته است.


بنابر آمار رسمي فرانسه، سالانه 3 هزار و 500 نفر در اين کشور مسلمان مي‏شوند که اين رقم در سال جاري بيش از 5 هزار نفر بوده است. جامعه مسلمانان فرانسه اين آمار را بسيار بيشتر از آنچه ارگان‏هاي رسمي فرانسه اعلام کرده ‏اند، مي‏داند.

خواننده زن فرانسوي پس از اسلام آوردن، محجبه
شد


 و در پايان تلنگري به دختران ايراني:


يه بار ديگه پاراگراف اول مطلب رو بخونيد!


حالا با هم اين حديث امام علي عليه السلام رو مرور ميکنيم:


اَلله اَلله ! فِي الْقُرآن لا يَسبقُکُم بالْعَمل بهِ غَيرُکُم. (نهج البلاغه، نامه چهل و هفتم)


خدا را، خدا را ! درباره ي قرآن، مبادا ديگران در عمل به دستوراتش از شما پيشي بگيرن



:: موضوعات مرتبط: اعياد ، متفرقه، ،
نویسنده : آوای چریان*کانون فرهنگی شهدای چریان
تاریخ : پنج شنبه 19 ارديبهشت 1392
زمان : 14:18


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.