حماسه انتخاباتی

ماهنامه اطلاع رسانی وفرهنگی

حماسه انتخاباتی


 

علی‌اکبر ولایتی با بیان اینکه "ائتلاف پیشرفت دچار رقابتهای داخلی نشده است و تابع تصمیم جامعتین خواهد بود"، ضمن انتقاد از هاشمی رفسنجانی، اعلام کرد که در صورت حمایت جامعتین از سعید جلیلی، ائتلاف پیشرفت از وی حمایت خواهد کرد.

دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی که شنبه شب در جمع دانشجویان دانشگاه امام صادق (ع) حضور یافته بود در سخنانی با تشریح فضای سیاسی و انتخاباتی کشور گفت: امیدواریم با توافق اصولگرایان، در نهایت یک نفر بالا بیاید و صحنه را به نفع معتقدین اصلی به نظام به پیروزی برساند.

وی با تشریح شرایط انتخاب اعضای کابینه خود به ویژگی هایی چون تدین افراد، تجربه و تقوا اشاره کرد و افزود: باید مدیریت کلان در اختیار افرادی با تجربه باشد و در کنار آن، از افراد جوان و با تحصیلات عالیه و صاحب ابداع استفاده کنیم.

دکتر ولایتی از دیگر موضوعات مهم در انتخاب کابینه خود را مشورت پذیر بودن افراد دانست و گفت: مدیران باید با استفاده از افراد صاحب نظر، کمیسیون های مشورتی ایجاد کنند و در عین حال، رعایت اعتدال را نیز داشته باشند.

دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی در خصوص علت حضور خود در این دوره از انتخابات گفت: هر کس در هر دوره ای احساس کند می تواند اداره کشور را بر عهده بگیرد، وظیفه شرعی دارد تا خود را عرضه کند و بنده به این نتیجه رسیده ام که در صورت عبور از مراحل مقدماتی، می توانم برخی از این مسئولیت ها را بر عهده بگیرم.

وی با اشاره به روز اخر ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری گفت: با شرایط اخیر بخصوص با اتفاقات امروز بعد از ظهر، هر کس که کاری از او بر می آید باید به میدان بیاید و اگر غیر از این باشد خالی کردن صحنه است.

..................................................

 





:: موضوعات مرتبط: متفرقه، ،
نویسنده : آوای چریان*کانون فرهنگی شهدای چریان
تاریخ : دو شنبه 23 ارديبهشت 1392
زمان : 18:47


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.