حماسه انتخاباتی مردم ایران

ماهنامه اطلاع رسانی وفرهنگی

حماسه انتخاباتی مردم ایران


ولایت فقیه نامه

محمد صادق الحسینی : مردم در انتخابات اخیر به خوبی درک کردند که توطئه‌های خارجی رهبری را در ایران نشانه گرفته و لذا تصمیم گرفتند با دستان پاک خود "ولایت فقیه نامه" ‌را خلق کنند. مردم بزرگ ایران همان گونه که در طول تاریخ حماسه‌های بی‌نظیری را خلق کرده است، در دوازدهم اسفند ماه سال جاری نیز حماسه بزرگی را به ثبت رساند. همان ملتی که انقلاب مشروطه را به رهبری شیخ فضل الله نوری و انقلاب اسلامی را به رهبری امام راحل (ره) به سرانجام رساند، این بار حماسه 12 اسفند را خلق کرد.
این انتخابات رزمایشی بود که مردم به جای گلوله جنگی از برگه‌های رای گیری استفاده کردند و آنها را به صندوق‌های رای انداختند. : مردم احساس کردند که "من" و "تو" را به"ما" تبدیل کنند و لذا به پا به عرصه این جشن ملی و دینی گذاشتند. مردم به دشمنان این نظام اعلام کردند که هیچ گاه نمی‌توانند بین ملت ایران و رهبری فاصله بیاندازند زیرا این مردم به کشور خود افتخار می‌کنند و با جان و دل از کشور خودشان دفاع می‌کنند.

حماسه مردم ایران و دنیای غرب
 

دنياي غرب هميشه و از هنگامي كه خود را وامدار فرهنگ غني ايران و ايراني دانسته است در انديشه تسلط بر شرق و استعمار آنان و به مسلخ كشيدن باورهاي ديني جوانان آن مرز وبوم بوده ، هست و خواهد بود و هميشه در اين انديشه بوده اند كه چگونه جوانان اين مرز و بوم را به هر طريق از درون تهي نموده و با اميدهايي پوچ و واهي آنان را به سراب غرب اميدوار نمايد و اصرار بر جدايي دين از سياست مي نمايند .
تاريخ انقلاب اسلامی ايران در حافظه تاريخ بزرگ جهان ثبت و جاودانه گرديده و همچون ستاره اي در تارك جهالت و ناداني و بربريت و خشونت و فساد و بي بند و باري و رعب استعمار مي درخشد

 

 





:: موضوعات مرتبط: متفرقه، ،
نویسنده : آوای چریان*کانون فرهنگی شهدای چریان
تاریخ : دو شنبه 23 ارديبهشت 1392
زمان : 19:0


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.