میلاد امام جواد (ع) وحضرت علی اصغر

ماهنامه اطلاع رسانی وفرهنگی

میلاد امام جواد (ع) وحضرت علی اصغر


میلاد

مدینه باز شده فرشته بازار  ستاره می باره
ملائکه میان برای دیدار ستاره می باره
وای شب بی قراریه  وای شب میگساریه
وای مدینه شده پر از نور
دل و دلبر اومد - عزیز مادر اومد
می خونم دوباره علی اکبر اومد
ای روح و جان من باب المرادی
پسر سلطان من  آقام جوادی
********

 

دوباره هدیه داده حق تعالی  برای پیمبر
مدینه باز میبینه توی رویا  ماجرای کوثر
وای برا چشمای جواد     وای رضا خونده ان یکاد
وای بلا از روی آقام دور
خداحافظیه - شبای پاییزیه
شب موندگار و  خاطره انگیزیه
ای روح و جان من باب المرادی
پسر سلطان من  آقام جوادی
********
رسیده سومین علی ارباب همگی بخونید
همه میگن رسیده خالق آب  همگی بخونید
وای آسمون خبر شده     وای آقامون پدر شده
وای چشمای حسدا شد کور
عالمی فداشه - خیره سوی باباشه
آخرین یاور سپاه کربلاشه
ماه شبهای من   علی اصغر مدد
تنها رویای من   علی اصغر مدد





:: موضوعات مرتبط: اعياد ، ،
نویسنده : آوای چریان*کانون فرهنگی شهدای چریان
تاریخ : جمعه 27 ارديبهشت 1392
زمان : 9:21


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.