"شهید" مظلوم ترین کلمه دنیا


شهدا مظلومند میدونید چرا؟

جوونای اون دوران در حدود 20-25 سال پیش رفتن جنگ و تیکه تیکه برگشتند برخی هم که برنگشتند. بعضا شهدایی که زن هم نداشتند بعد از شهادتش 10 تا زن سر از زمین در اورد و شدند خانواده شهید برای اینکه پول رو از رو هوا بقاپند و صدها مزیت دیگه. از اون طرف جوونای امروز برای اینهمه نا عدالتی که در حقشون شده دلگیرند (که حق هم دارند) و سرکوفتشو روی شهدایی خالی میکنن که بنده های خدا ده ها ساله زیر خاک رفتند و دستشون از دنیا کوتاهه . حالا میان دو گروه موندیم . یکی که شهید براش شده مغازه و حرف های حزبی و شخصی خودشو در قالب کلمه شهید جا میزنه و خون شهدا رو بهونه اموال خودش کرده و یکی که مسئول همه و همه این ناعدالتی رو اون بدبخت بیچاره ای میدونه که در جبهه های خوزستان وایلام و... خودشو سپر گلوله ی دشمن ناموس مردم کرده .
اینجا باید واقعا گفت شهدا چقدر مظلومند.... کلمه شهید چقدر مظلوم واقع شده است. ننگ بر شما... ننگ بر آن پایمال کنندگان حقوق اولیه مردم که شهید را بنر تبلیغاتی خود کرده اند....

شهدا رو گروه های چفیه پوش که از اسمان هفتم بر زمین افتاده اند تصور نکنید. شهدا از ما هستند . شهدا متعلق به حرب نیستند متعلق به قبیله و دین هم نیستند . متعلق به خودمان هستند .نگذارید یک عده خون اون جوونا رو پایمال کنند و فقط برای سرکوفت زدن جوونای نسل جدید ازشون استفاده کنند. شهدا راضی نیستند دختر مردم رو با لگد روی تویوتا بندازند و یا ناموس ملت رو از ادامه زندگی برای سانتیمتری مو محرم کنند.


ما بااین دو گروه چه کنیم؟ حد واسطی نیست؟

ولسلام